Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Απλά μαθήματα πολιτικής αγωγής

Πρωί! Καθ οδόν για το σχολείο αναγκαζόμαστε να κάνουμε παράκαμψη. Μπουλντόζες, φορτηγά και άλλα οχήματα οδοποιίας έχουν κλείσει το δρόμο. Κάνουν ασφαλτόστρωση! Ο Παναγιώτης με βομβαρδίζει με ερωτήσεις ''Τι είναι αυτό μαμά''
''Είναι ένα μηχάνημα που ρίχνει την άσφαλτο στο φορτηγό" άσχετη καθώς είμαι με τα της οδοποιίας, παρακαλούσα να τον κάλυψα και να μην συνεχίσει τις ερωτήσεις. Αμ δε!
"Γιατί μαμά"
''Γιατί ο δρόμος είχε χαλάσει και είχε λακκούβες'' (εντάξει , αυτό ήταν εύκολο)
''Γιατί, μαμά, χάλασε ο δρόμος;''
"Γιατί πέρασαν βαριά αυτοκίνητα και τον χάλασαν''
''Εγώ, δεν είδα'' (που σημαίνει...δεν το είδα και οπότε δεν μπορώ να το καταλάβω)
Σιγή ιχθύος εγώ (πρωί είναι, που να πάρει, νυστάζω)
"Μαμάαα, γιατί φτιάχνουν το δρόμο;"
''Γιατί κάνουμε εκλογές'' (τι τόθελα και το άνοιγα το στόμα μου; νύσταζα, δεν νύσταζα;)
"Τι είναι οι εκλογές;''
"Εκλογές κάνουμε όταν θέλουμε να δούμε ποιός θα είναι ο αρχηγός"
''Εγώ δεν είδα''
''Όταν είναι πολύ άνθρωποι μαζί, κάποιος θέλει να γίνει αρχηγός και λέει εγώ θα σας φτιάξω σπίτια, αλλά και κάποιος άλλος θέλει να γίνει αρχηγός και λέει αν κάνετε εμένα αρχηγό θα σας φτιάξω τους δρόμους, Άλλος θέλει τον Κωστάκη, άλλος θέλει τον Γιωργάκη και άλλος θέλει τον Αλέξη. Οι άνθρωποι τότε γράφουν σε ένα χαρτάκι το όνομα αυτού που θέλουν και ρίχνουν το χαρτάκι στην τρύπα ενός μεγάλου κουτιού. . Μετά μετράνε τα χαρτάκια για να δούνε ποιός έχει τα πιο πολλά χαρτάκια με το όνομά του.
''Εγώ''
''Τι εσύ;''
''Εγώ, θα είμαι ο αρχηγός. Ο Ντόντη Γίγη!''

Φίλοι αναγνώστες, την ημέρα των εκλογών, ξεχάστε αυτούς που παραδοσιακά ψηφίζατε και ψηφίστε: Ντόντη Γίγη ΔΑΓΚΩΤΟ. Γιατί αν δεν γίνει αρχηγός...μαύρο φίδι που με έφαγε.

8 σχόλια:

  1. Είναι φοβερός ο μικρός Ιωάννα μου!!
    Εγώ πάντως ψηφίζω ΝΤΟΝΤΗ ΓΙΓΗ όχι μία αλλά χίλιες δαγκωτό!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω δεν ειδα...!!!

    πες του πως ουτε κι εμεις ειδαμε...τρομαρα τους!

    Ντοντη Γιγη δαγκωτο κι εγω!!!
    για να δουμε βρε παιδια επιτελους!!!

    καλα νομιζω πως εφτιαξα και λεζαντα για την προεκλογικη αφισα ετσι...;

    ειναι τσακαλακι!

    νεραιδενια φιλακια ιωαννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες του πως έχει και την δική μου ψήφο.
    Μήπως αυτοί μιλάνε η κυβερνάνε καλύτερα; Καλημέρα και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΤΟΝΤΗ ΓΙΓΗ ... στη βουλή !!!
    Δαγκωτό κι από μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ:

    Σύμφωνα με τα exit pols πάμε για αυτοδύναμη κυβέρνηση. Πελοπόνησος, Βόρεια Ελλάδα, Αττική και νησιά Αιγαίου παμψηφεί υπέρ του Ντόντη Γίγη.

    Το βράδυ, οι υπουργοί Μέτα, Ναϊάδα, Theogr, Gasbird και όποιος άλλοι αντιπρόσωποι- σχολιαστές καταθέσουν τη ψήφο τους, θα παραλάβουν τα υπουργεία τους
    Ευχαριστούμε για την υποστήρηξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εγω τον γιο σοθ θα ψηφισω , δινω το λογο μου.

    Μαρια-Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να μη μιλάμε άψογα την ελληνική, αλλά έχουμε πλέον αυτοδύναμη κυβέρνηση.
    Μέτα μου, ευχαριστούμε πολύ. Ποιό υπουργείο προτιμάς; το Ανάπτυξης Πελοπονήσου ή Κρήτης;

    Ναϊάδα μου, σε ευχαριστούμε για τη υποστήριξη. Προτιμάς το Ανάπτυξης Βορείου Ελλάδας ή το Υγείας και Πρόνοιας;

    Τheogr, ΄σε ευχαριστούμε πολύ. Χωρίς δεύτερη σκέψη, είσαι ο καταληλότερος για το Υπουργείο Περιβάλλοντος, χωροταξίας και δημοσίων έργων. Αντε μπας και αποκτήσει το νησί μου αξιοπρεπές οδικό δύκτυο (μια και ταλαιπωρήθηκες τόσο κατά τη διάρκεια των διακοπών σου):-)

    Κα Gasbird, ευχαριστούμε πολύ για την υποστήριξη.
    Προτιμάτε το Ανάπτυξης Αιγαίου ή το Εσωτερικών;

    Μαρία-Μαρία, Ευχαριστούμε. Το υπουργείο Παιδείας είναι δικό σου, μπας και δούμε καμιά παράλληλη στήριξη

    Εγώ, η μαμά, παίρνω το Υπουργείο Τύπου και το Οικονομικών. Τι, δεν θα έπαιρνα εγώ;

    Τη Δευτέρα περάστε για την ορκωμοσία

    Υ.Γ. Έχω κρατήσει και μερικά άλλα υπουργεία για τους υπόλοιπους ημέτερους. Αν περάσουν από εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχα!! Μπράβο βρε Ιωάννα μου με έκανες και γέλασα!
    Αλλά ας σοβαρευτούμε τώρα για να μεταφέρεις τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Ντόντη Γίγη μας!
    Όσο για το υπουργείο που προτιμώ ως ταπεινός ακόλουθος το αφήνω στην κρίση του πρωθυπουργού μας. Η οποια απόφασή του σεβαστή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή