Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Τηλεγραφικά: Όλα καλά!

Επιστρέψαμε! Τα παιδιά προσαρμόστηκαν! Εγώ... Εγώ σαν πέλμα που άπλωσε όλο το καλοκαίρι πάνω στο σανδάλι και τώρα προσπαθεί να χωρέσει σε στενή γόβα. Προσπαθώ...
Έγινε ο αγιασμός! Όλα καλά! Ο Παναγιώτης χεράκι χεράκι με τον κολλητό του τον Γιώργο, μπήκαν στην τάξη. Κάθισαν μαζί στο ίδιο θρανίο. Όλα καλά, μας προβληματίζει όμως (εμάς τις δύο μαμάδες) η απόλυτη και αμοιβαία εξάρτηση που έχει τον ένα παιδί από το άλλο. Ο δάσκαλος καλός, πολύ καλός! Ο Παναγιώτης και τα άλλα παιδιά όλο για αυτόν μιλάνε. Ο Διευθυντής πολύ καλός και ζεστός άνθρωπος και ο ειδικός σχολικός σύμβουλος πάρα πολύ καλός και πάρα πολύ καλός γνώστης του αντικειμένου. Όλοι με τις καλύτερες προθέσεις να βοηθήσουν και με διάθεση να συνεργαστούν. Τρεις μέρες τώρα ο Παναγιωτίνος ήταν υπό διακριτική παρακολούθηση από τους άμεσα εμπλεκόμενους και από τους μη ( αυτοί από περιέργεια για το ποιές συμπεριφορές έχει να αντιμετωπίσει ο δύστυχος συνάδελφός τους από το άμοιρο το παιδάκι) που ρωτούσαν με εμφανή απορία ''μα ποιό παιδάκι είναι;'' Εντάξει, χάρηκα πάρα πολύ με αυτήν την ... αδιακρισία τους. Περνάει απαρατήρητος (ο χαμαιλέων μου)! Στη σημερινή συνάντηση στο γραφείο του σχολικού συμβούλου, ο δάσκαλός του μου είπε τα καλύτερα. ''Είναι συνεργάσιμος, ακολουθεί τις οδηγίες κλπ κλπ''

Θετική διάθεση, θετικό κλίμα...για να δούμε, γιατί εγώ πολύ τον φοβάμαι (τον χαμαιλέοντα) για όταν θα αρχίσουν τα ζόρια με τις εργασίες στο σπίτι, αλλά ..δεν λέω ...τίποτα, κρατάω την ανάσα μου και σταυρώνω τα δάχτυλά μου πίσω μου και σσστ σσστ

Τηλεγράφημα ξεκίνησα να γράψω, αλλά πάλι δεν μου βγήκε. Μόλις συνέλθω από το τζετ λανγκ των δίμηνων διακοπών θα ανεβάσω μερικά αποσπάσματα από τα ημερολόγια.


ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΜΑΣ!

13 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά!

    καλησπέρα σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To ξεφτιλίσατε πια, δύο μήνες και... ! :)

    Και μια χαρά κάνεις και κρατάς τα δάχτυλα δεμένα πίσω. Και τα χέρια και τα πόδια όλα σε ...γόβα στενή.
    Κατά τα χριστούγεννα θα επιτραπεί ξανά ένα χειμερινό μεν αλλά με χαλαρόν ως σανδαλάκι....

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη σχολικη χρονια!!!
    ολα να σας ερθουν οσο ευκολοτερα γινεται με λιγα εως καθολου παρατραγουδα!!!

    μια χαρα θα τα παει το τσακαλακι μη φοβασαι!!!
    ειδες απαρατηρητος περναει απο τα αδιακριτα βλεμματα των κουτσομπολιδων!

    νεραιδενιες ευχες λοιπον για μια καλη χρονια!!!

    να μου φιλησεις τα μικρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη σχολική χρονιά!!!!
    Ολα θα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη χρονια!!
    ολα καλα θα πανε
    η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.
    ... και οταν δε φαινεται παλι ελπιζουμε να φτιαξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρόνιά! Και υπομονή!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή δύναμη!!! ¨Ολα καλά και δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ευρύνοε, ευχαριστώ πολύ! Καλό Φθινόπωρο!


    @Φοράδα στο αλώνι, ''δύο μήνες και'' το υπολογίζω ξανά και ξανά αλλά δεν μου βγαίνει. Μάλλον στο ''παρα ένα'' θα έλεγα (και το ΄θελα αυτό το ''και'', δεν ξέρεις πόσο...!)
    Εύχομαι μέχρι τα Χριστούγεννα να μην έχουμε βγάλει κάλλους. Μέχρι τότε στητές και ισορροπία πάνω στις γόβες.


    @ Ναϊάδα μου, σε ευχαριστώ πολύ. Την πρώτη μέρα δεν είχαμε ακριβώς παρατράγουδα, αλλά ένα ...αμανέ να το πω; μοιρολόι να το πω; ''Ωωωωω, δεν μπορωωωωώ, ωωωωωω μαμααααά, ωωωωω μαμαά μουουουου, είναι δύσκολοοοοο ωωωω μαμά μουουου'' και όλο αυτό το άσμα επειδή έπρεπε να κάνει τις πλάγιες γραμμές της βροχούλας. Εντέλει με τη βοήθεια του χάρακα της έφτιαξε σε δύο λεπτά.


    @ Χρήστο, σε ευχαριστώ πολύ, το ίδιο εύχομαι και για εσάς. Καλή πρόοδο να έχουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Μιράντα, σε ευχαριστώ για την αισιοδοξία σου. Έχεις δίκιο η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται αλλά όταν για απλές πλάγιες γραμμούλες ζει ένα δράμα ε, η αισιοδοξία μου είναι λιγάκι συγκρατημένη για ό,τι αφορά στις γραφοκινητικές δεξιότητες

    @ Κική μου ευχαριστώ, η υπομονή θα μου χρειαστεί. Τηλέφωνο όταν έρθεις Αθήνα.

    @ Π.Κ, και η δύναμη θα μου χρειαστεί, ευχαριστώ πολύ. Καλό Φθινόπωρο και από εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας, πραγματικά τις χρειάζομαι.

    Την πρώτη μέρα, πραγματι, είχαμε σπαρακτικό μοιρολόι. Τον ξάπλωσα και του έκανα ένα μασσαζάκι με αρωματικό λαδάκι στην πλατούλα και ηρέμησε, και με τη βοήθεια του χάρακα κάναμε τις φοβερές πλάγιες γραμμούλες. Κάθε μέρα που τον ρωτάω ποιά ώρα προτιμά να αρχίσει να διαβάζει (του δίνω 2 επιλογές με διαφορά μισάωρου και φυσικά επιλέγει το πιο μετά)έχει λίγο γκρίνια: ''Και σήμερα διάβασμα;'' Φοβόμουν οτι θα αναλλώναμε όλο το απόγευμα για τα μαθήματά του, αλλά τελικά σε 3/4 της ώρας έχουμε τελειώσει. Προσπαθώ να κάνω όσο πιο διασκεδαστική γίνεται την ώρα της μελέτης του. ''Πωπωπω! πως στριμώχθηκε έτσι αυτό το γραμματάκι θα σκάσει!' Χάχανα ο Παναγιώτης. Βαριέται να ζωγραφίσει τη φατσούλα του ''για να δούμε ποιός θα ζωγραφίσει πιο γρήγορα'' δεν τσιμπάει ''πω πω! τι χάλια αυτάρες μου έφτιαξα'' γελάει, παίρνει το μολύβι και...τσίμπησε!
    Δεν τον πολυζορίζω με καλλιγραφίες, μόνο τα εξαμβλώματα του σβήνω (σταδιακά καθώς το χέρι του κουράζεται όλο και αργότερα, οι απαιτήσεις αυξάνονται μέχρι εκεί που -εννοείται- μας παίρνει). Δίσταζε να γράψει γραμματάκια που ήδη γνώριζε - το ''Πα'' π,χ.- και κατάλαβα οτι δυσκολευόταν με τα διαστήματα που έπρεπε να αφήνει μεταξύ των συλλαβών ( π.χ. Πα πα πα) του πρότεινα να χρησιμοποιεί το μικρό του δαχτυλάκι σαν οδηγό και τα έγραψε πολύ καλά και γρήγορα. Την επόμενη μέρα τα έγραψε μια χαρά χωρίς οδηγό. Μόνο με το ''μάτι''. Δεν μπορώ να πω οτι αγαπά το διάβασμα και τη γραφή, μάλλον σαν καταναγκαστικό έργο του έρχεται, αλλά μετά από δύο συνεχόμενες πτώσεις του μολυβιού του, του λέω ήρεμα: ''Εντάξει Παναγιώτη, βλέπω οτι βαριέσαι, και εγώ δεν έχω άλλο χρόνο για να σε βοηθήσω. Έχω πολλές δουλειές να κάνω, μπορείς να συνεχίσεις μόνος σου ή να πας στο σχολείο χωρίς να κάνεις τις εργασίες σου''. Για το πότε συγκεντρώνεται...στο λεπτό κάνει τις ασκησούλες του.
    Μετά από δέκα μέρες μαθητικού βίου, ο δάσκαλος συνεχίζει να μου λέει οτι είναι πολύ ευχαριστημένος από την συμμετοχή του στη τάξη.

    Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι, ωστόσο έχουμε κάνει αίτηση για παράλληλη στήριξη (για όσους δεν το ξέρουν οι αξιολογήσεις πρέπει να γίνουν μέχρι τις 20/10 και αιτήσεις γίνονται τουλάχιστον στο ΚΕΔΔΥ Αλίμου κάθε Τρίτη από τις 10.30- 1.00)

    Τώρα αν κάποιος γονιός έχει να δώσει κάποια συμβουλή για την όσο δυνατή καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος μελέτη, παρακαλώ στο πληκτρολογιό σας γρήγορα και κλικ στη δημοσίευση σχολίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή