Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Μισοάδειο- Μισογεμάτο


Η δική μου οπτική:


Ο γιόκας μου έρχεται και με βρίσκει έξω στο μπαλκόνι, κρατώντας τα χέρια του κρυμμένα πίσω από τη πλάτη του. Χαμογελάει πονηρά.

''Μαμά, τι έχω πίσω μου;''*

''Τσίχλες"

''Οχι. Άλλο;''

''Γαλακτοφέτα''

''Πολύ @@@@@''

''Δεν κατάλαβα τι είπες''

Μου δείχνει το νόημα του μπράβο

''Α, είπες, πολύ σωστά'' ερμηνεύω το 'ρηθέν με βάση το νόημα

''Μαμά να φάω;'' με παραπονιάρικα ικετευτικό τόνο.

''Να φας, αλλά γιατί το λές έτσι;

''Γιατί, εσύ θα μου πεις: Πάλι γλυκό Παναγιώτη;''


Πάμε καλά, πολύ καλά θα έλεγα, στη θεωρία του νου.


Η οπτική του μπαμπά:


Μαζί με τον νυσταγμένο Παναγιώτη στην παιδοψυχίατρο του ΙΚΑ

''Να..., ξέρετε..., είναι λίγο άτονος. Το πρόσεξε και η εργοθεραπεύτρια...''

''...ο λόγος του δεν έχει καθαρίσει ακόμη...'' και αραδιάζει και άλλα αρνητικά και ένα σωρό προβληματισμούς μας

και η παιδοψυχίατρος...

''Έχει μείνει πίσω. Ο λόγος του, θέλει δουλειά ακόμη...''


Άσχημα τα πράγματα. Δεν πάμε καλά.

Ο μπαμπάς επιστρέφει στο σπίτι ράκος ...και κάνει και μένα...


Καθώς του ζητώ να μου πει λεπτομέρειες, καταλαβαίνω πως αν ήμουν εγώ στη θέση του η γιατρός θα έβλεπε διαφορετικά πράγματα. Όχι οτι θα μπορούσα να της υποβάλλω την άποψή μου, αλλά θα της τόνιζα και τα σημεία που τα έχει καταφέρει, και που πιθανόν να μην είδε στο περιορισμένο χρόνο της συνέντευξης.

Πολλές φορές αναρωτιέμαι κατά πόσο η δική μας διάθεση να βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο μπορεί να επηρρεάσει τους ειδικούς που πρόκειται να αξιολογήσουν και να κάνουν διάγνωση για το παιδί μας.
*μετάφραση από τη παναγιωτιδική


Υ.Γ. 1 Παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Ας γίνει και μια παγκόσμια ημέρα ειδικών γονέων να ησυχάσουμε (οτι τάχα μου έγινε κάτι).

Υ.Γ. 2 Το σχολείο του Παν. έχει κλείσει για μια βδομάδα

Υ.Γ. 3 Τη Δευτέρα που μόλις πέρασε η Διονυσία έκλεισε τα 4. Το πάρτυ γεννεθλίων έγινε το Σάββατο. Αυτός ήταν και ο λόγος που άργησα τόσο πολύ να κάνω ανάρτηση: Έπεσα με τα μούτρα για φασίνα, λάντζα κλπ. κλπ.

3 σχόλια:

  1. Να την χαιρεσαι την κουκλιτσα σου, πολυχρονη, οσο για τα υπολοιπα, εξαρταται απο τον ειδικο ,καποιοι αντιδρουν οπως ειπες, σαν να εχουν κατευθυνομενους εγκεφαλους.

    Μαρια-Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονη η μικρή σας..

    όσο για τον νεαρό σας, υπομονή και θα δείτε μεγάλες αλλαγές..
    μονάχα υπομονή..

    καλησπέρα σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία-Μαρία, σε ευχαριστώ πολύ. Εχτός από τους κατευθυνόμενους εγκεφάλους υπάρχουν και τα αγύριστα κεφάλια με χοντρές παρωπίδες :-)

    Ευρύνοε, σε ευχαριστώ! Ελπίζω και εγώ οτι όλα θα πάνε καλά. Αποθέματα υπομονής υπάρχουν μπόλικα ακόμη. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή