Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011

Μια στο καρφί και μια στο πέταλο



Η άσκηση στο βιβλίο εργασιών της γλώσσας ζητά από το μαθητή να συμπληρώσει το γραμματάκι που λείπει και να βάλει τόνο όπου χρειάζεται. Οι ελλιπείς λεξούλες είναι: αράχν..., η κόρ.. βελόν..., κλωστ.., φωλ..., αποθήκ... και σκάλ... και ο Παναγιώτης έχει γράψει αράχντόνο (ολογράφως), κόρτόνο, βελόντόνο, κλωσττόνο, σκάλτόνο κλπ.

Με την ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας για τον Αυτισμό (2 Απριλίου) και με τη σκέψη οτι πολλοί μαθητές έχουν και μικρότερα αδέλφια, μοίρασα στο σχολείο σχετικό ενημερωτικό φυλλάδιο της ΕΕΠΑΑ του παραρτήματος Πειραιά, που επισημαίνει κάποιες χαρακτηριστικές συμπεριφορές ώστε να γίνει όσο το δυνατόν νωρίτερα η διάγνωση. Οι δασκάλες: ''Πολύ καλά κάνατε και τα μοιράσατε, γιατί έχουμε κάποια παιδάκια με θέματα -όχι κατ' ανάγκη αυτισμού- και ενώ τα έχουμε επισημάνει στους γονείς, δεν έχουν ενδιαφερθεί ιδιαίτερα. Ας ελπίσουμε οτι θα ευαισθητοποιηθούν με το έντυπο''
Προσωπικά δεν πιστεύω οτι κάποιος που αδιαφορεί για τις επισημάνσεις των εκπαιδευτικών θα παρακινηθεί να ενδιαφερθεί από κάποιο έντυπο. Αλλά πάλι..., ποτέ δεν ξέρεις...

Αύριο λοιπόν θα είμαι και εγώ στη εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα για τον αυτισμό όπως και η γειτόνισσα και φίλη Μαριλένα


Καλό Μήνα!!!!

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μεγαλύτερος από το αναμενόμενο ήταν ο αριθμός αυτών που ΄ήρθαν στο Βυζαντινό μουσείο για τον εορτασμό της παγκόσμιας μέρας για τον Αυτισμό. Το πρώτο μέρος ήταν ενδιαφέρον και συγκινητικό. Διέκρινες ανθρωπιά και ευαισθησία. Το δεύτερο μέρος ήταν ''έμποροι στο ναό του Σολομώντα'' .

    Στο ...μετά, όλοι εμείς οι ιντερνετικοί φίλοι πήγαμε για καφέ. Σχολιάσαμε, ανταλλάξαμε νέα και εμπειρίες και γελάσαμε. Γελάσαμε πολύ. Για μένα ήταν σκασιαρχείο.Πέρασα όμορφα. Κορίτσια και Βαγγέλη, να επαναληφθεί παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aμήν, να επαναληφθεί! Πολλές ευχές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθανασία,Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σας. Αμήν αμήν!

    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή